Livet har givit:

Vi börjar resan med en sjukt motiverad selfie: För att det typ aldrig skett förr, för att jag har nya dreads, för att jag har sjukt snygga glasögon, för att jag vill!
 
Luleå Pride levererade... så mycket mer än vad bilderna visar. Härliga människor, liv i kollektiv, spontanitet, gemenskap, episka jam. Livet i sitt esse.
 
Spår av Pride. Kunde så ha tatuerat detta.
 
... Så hamnade jag på Gotland som gav mig sol hela första dagen!
 
Andra dagen intog vi solnings- och ätningsläge.
 
Gud-run... Tyckte det var rimligt och kul.
 
... dagens ungdom va... Rikt vokabulär: "Kuk", "Panda x bj", "hor        a".
 
Rauk bredvid vacker kvinna.
 
Besteg ett gäng raukar.
 
Lite trasig men ganska fin!
 
Japp, under resten av resan beslöt jag mig att inte fota så mycket då min kamera uppenbarligen inte gav vyerna någon rättvisa... Och mestadels degade vi i en soffa... och mitt batteri var ofta slut.
Sammanfattningsvis: Bra resa.
Skulle jag göra om det? Ja.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0