Glädje

HAHA! Dagens roligaste kommenar;

Berndt,
om Dans gör mig så glad!:

Vad är det för lappar som har börjat med koreografi?
Ja, jag vet att vi lappar har olika geometrisk form.

Puss & kram

Styvsvärfar.


HAHAHHA! x'D ååh! Det var typ dagens roligaste. Dagens nästa roligaste måste nog vara Adams, Jeffs och Johans lilla black metal-konsert som hölls vid halv 5 i Ymer. Jag var den enda publiken dock, men det var nog lika bra så ;D haha! Men det var också sjukt roligt. 



Efter detta gick Johan iväg till Oden för att hämta sin jacka och väska och jag följde med eftersom vi ändå skulle på rockgruppen direkt efter. Dessvärre hade dörrarna in till själva skolan (tredje dörrlagret... ><) redan låsts så vi sprang omkring i skolans källare och försökte hitta en enda olåst dörr, men icke.
Vid fjärde och sista dörrlängan såg vi en gubbe på insidan av husen och jag knackade på dörren. HAN ÖPPNADE! :D Tack vare honom slapp Johan frysa i (först) typ 400m och sedan typ en km... haha!

På rockgruppen gick det väl. Jag fattar inte vad som har hänt med min vänsterhand! Bara förra veckan fungerade den iaf men nu är den typ dödare än anjovis i tomatsås! (...Ska sluta med liknelser). Men allvarligt! Jag trodde att jag skulle utvecklas av att öva mer, men tydligen inte... sjukt. Jaja, ska ändå inte ge upp. Banne mig! Jag ska bli bra på trummor!!
                        ... Så därför tänker jag sätta mig en liten stund nu innan klockan hinner bli för mycket och ALLA mina grannar börjar hata mig ;P

pUSS


Kommentarer
Postat av: s i m o n e

sv; okej men den e bra iaf :P haha den där dagen verkade vara kul :P

2010-01-20 @ 12:07:37
URL: http://siimson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0