Dagen som var idag och inte nu... för den har jag knappt hunnit vara med om... :)

OKEY! Nu kör vi på långa rubriker här i fortsättningen! ;D Jag som hade för mig att 20 tecken var maxantal för rubriker... Perfekt ifall man av någon anledning skulle vilja döpa (som det inte heter) ett inlägg till "Nationalencyklopedin" (Y) Men vem räknar...  OKEJ! HEJ! JAG ÄR TRÖTT OCH FLUMMIG TJEJ SOM BORDE SOVA... NU! Men det tänker jag inte gör än... ;D

Okej... (börjar allt med okej... men OKEJ..!) NEJ NU BRA! GAH! Okej... SKOJA! ;D

Riiight...
Bara för att jag är en så cool bloggare och känd också... (har ju MINST en beökare om dagen ;D) Så tänkte jag lägga upp en liten grej;

Sofia om The Body Of Death Of The Man With The Body Of Death:

1. du borde ha sånt där coolt hår oftare :D!!!!
2. det är FRUKTANSVÄRT awesome att skrivit pianostycken ;)
3. vill du följa och bada på onsdag ^^?? PLZ!!



Okej Sofia... SKREV "OKEJ" IGEN! Hur som helst...

1. Ska tänka på det ;D Kanske blir framöver!
2. tackartackar ;D Önska bara att någon kunde spela det så jag får höra hur det låter på riktigt...
3. Nej tyvärr så kan jag inte det ;(


SÅ COOL ÄR JAG! - Clarry; "Det kan jag säga..!"

HUR SOM HELST!... Jag tror inte att det var något med viktigt jag hade tänkt... Well, jag sov hos Adam i natt :) eller asså i går... Söndag till måndag. Vi somnade typ halv elva... I Isacs säng :( stackarn, fick sova på soffan hela natten xD hahahha!

pUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0